Saya harap..

5 April 2010. Lagi 40 hari je lagi...
40 hari dari hari ini saya akan menjadi isteri orang..insyaAllah

Saya harap dapat menjadi seorang isteri yang baik kepada awak.
Saya harap dapat menjadi menantu yang baik
kepada mak dan ayah awak.
Saya harap dapat menjadi ipar yang baik kepada adik-beradik awak.
Saya harap dapat menjaga awak dengan sempurna.
Saya harap dapat buat awak gembira sepanjang masa.


Saya harap awak dapat membimbing saya ke
arah apa yang saya harapkan.

Sebab saya sayangkan awak...


6 comments:

mrs.krie :O) said...

so cute.......insyaallah........harapan tu boleh menjadi kenyataan.....

a.m.n.i.n.a said...

Dan saya pun saya harap dapat ikot jejak awak.....iaitu kawen =)

adda_shariff said...

saya harap yg terbaik untuk awak ye niza!! woohoo!! go go team 6ers!

niZa said...

kak wahida: tenkiyu..doakan yeh :)

nina: ehehhe, ganbatte!~

adda: maceh!~ ahaha, mmg go go power rangers neh

Leeyana said...

saya juga harap semuanya berjalan lancar seperti yg dirancang..insyaAllah..ameen

Kamal said...

Sayang Awak,

sayang, i could not ask for more.

Saya nak jadik suami terbaik untuk sayang,
memnantu yg disayangi,
ipar yang yang baik
saya berharap untuk menajaga sayang dengan baik dan sempurna
saya sangat berharap sayang sentiasa gembira dengan saya

Saya SayAng Awak

Post a Comment